Search:

Type: Posts; User: Kalen O.

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. His statement still makes no sense though. It's...

    His statement still makes no sense though. It's like saying if TFA didn't have Star Wars in the name, people would think its a ripoff copy.....but why wouldn't it have it in the name? It's a Star...
  2. When you're complaining about 'making too many...

    When you're complaining about 'making too many gay characters' and your off-the-top-of-your-head examples can all be counted on one hand the answer is yes, its not enough.
  3. Yeah, we're not playing this game, where I have...

    Yeah, we're not playing this game, where I have to give you my resume in order to prove I'm qualified to call what Leto's doing creepy. Reach all you want, he has clearly overstepped his boundaries...
  4. Actually, as a matter of fact I am a professional...

    Actually, as a matter of fact I am a professional working SAG-AFTRA actor, and nobody I know thinks that 'I'm just being method' is an excuse for this kind of behavior. Like, I'm sorry, but what...
  5. LOL. We have Hellfire, on the show, already...

    LOL. We have Hellfire, on the show, already having used his signature flaming chains....why would anyone assume it WASN'T a reference to him?
  6. You're so right dude, 2 Academy Awards, 2 BAFTAs,...

    You're so right dude, 2 Academy Awards, 2 BAFTAs, 3 Golden Globes, and 2 SAG awards, what a limited positive career he's had.
  7. So if I send someone bullets and go 'haha I'm...

    So if I send someone bullets and go 'haha I'm just in character, I'm a method actor' its suddenly magically not scary for that person? Why is Jared's choice to go method a justification for doing...
  8. This makes the third X-Men movie Singer has...

    This makes the third X-Men movie Singer has directed where Jubilee's been a background character whose lines or power scenes end up on the cutting room floor. Can't blame the execs at this point. Its...
  9. Nah, this is making a literal symbol of hope and...

    Nah, this is making a literal symbol of hope and freedom, specifically created by two Jewish men in WWII as a criticism of the US's refusal to get involved with the war and as anti-Hitler...
  10. If it looks like a duck, quacks like a duck, and...

    If it looks like a duck, quacks like a duck, and is a Robin suit hanging in a memorial case in the Batcave, its Jason Todd.
  11. It's honestly not hard at all to picture a Young...

    It's honestly not hard at all to picture a Young Avengers movie happening in Phase 5 or something like that. Give it ten years or so. There's no rush to make a movie about them now, there's still...
  12. Lincoln is way too obvious for it to be him. I'm...

    Lincoln is way too obvious for it to be him. I'm betting its May, personally. I've had a feeling for awhile that Ming-Na Wen is ready to move on to other stuff (just a feeling I've gotten from how...
  13. Replies
    715
    Views
    32,486

    Yeah, then in that case, that kinda makes me more...

    Yeah, then in that case, that kinda makes me more annoyed lol. Because revealing what happened in Siberia would have invited questions about how Tony knew to find Steve in Siberia, which would have...
  14. Replies
    715
    Views
    32,486

    Agreed. As I said earlier, there were a number of...

    Agreed. As I said earlier, there were a number of ways where they could have made the case for why the Accords were necessary. My problem was never with the idea of the Accords it was having Tony be...
  15. Replies
    715
    Views
    32,486

    Hmm. Well in that case, I find the fact that we...

    Hmm. Well in that case, I find the fact that we didn't see Ross' reaction to finding out Tony went behind his back to be a huge oversight on the movie's part, because that's pretty crucial to the...
  16. Replies
    715
    Views
    32,486

    Ross was clear from the get go. By acting without...

    Ross was clear from the get go. By acting without any official oversight from legitimate government agencies, he considered the Avengers to be vigilantes. By definition, they were breaking the law...
  17. Replies
    715
    Views
    32,486

    I would agree if not for the fact that we have no...

    I would agree if not for the fact that we have no evidence that Ross has any idea what happened in Siberia - I don't think that Zemo being locked up is proof of that. It could easily be argued that...
  18. Replies
    715
    Views
    32,486

    It doesn't matter! Because that argument right...

    It doesn't matter! Because that argument right there is exactly WHY Steve was against signing the Accords in the first place, and Tony's the one who shot it down. That argument just proves Steve was...
  19. Replies
    715
    Views
    32,486

    And yet you keep ducking the fact that by your...

    And yet you keep ducking the fact that by your own logic, if Cap should turn himself in, so should Tony. BECAUSE HE BROKE THE SAME LAW.

    I don't really see much point in addressing all your other...
  20. Replies
    715
    Views
    32,486

    Just to be clear, its not that I think there was...

    Just to be clear, its not that I think there was no argument to be made for why UN oversight might not be a bad thing for the Avengers. It's not that Nigeria couldn't have been handled better, or...
  21. Replies
    715
    Views
    32,486

    None of which changes the fact that he still did...

    None of which changes the fact that he still did exactly what the Sokovian Accords were supposed to prevent. HE TOOK MATTERS INTO HIS OWN HANDS because he thought he knew better than Ross, both of...
  22. Replies
    715
    Views
    32,486

    Dude, your bias is making you rewrite what...

    Dude, your bias is making you rewrite what actually happens in these movies.

    Nobody pushed Stark to make Ultron. Steve and everyone else WARNED him against making Ultron, and Tony went ahead and...
  23. Replies
    715
    Views
    32,486

    'Irrationally and arrogantly'? Did you not...

    'Irrationally and arrogantly'?

    Did you not watch Winter Soldier, where many of Cap's superiors were revealed to be Hydra, giving him orders that were part of their plan for world domination?
    ...
  24. Replies
    715
    Views
    32,486

    Yeah the thing about Widow is she was never Team...

    Yeah the thing about Widow is she was never Team Iron Man because she believed in the Accords or agreed with them. She just thought it was inevitable that the government would try and take control of...
  25. Replies
    715
    Views
    32,486

    What are you talking about? Steve kept trying to...

    What are you talking about? Steve kept trying to tell Tony that Bucky was being framed, and Tony dismissed him, saying 'you can't be objective about this.' Tony didn't want to talk to Steve, he...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4