Search:

Type: Posts; User: N'Dare

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. I would love a Cloak and Dagger tv show.

    I would love a Cloak and Dagger tv show.
  2. John Ridley has worked on TV as just a writer in...

    John Ridley has worked on TV as just a writer in shows like
    Third Watch
    Team Knight Rider
    Static Shock
    Justice League (TV series)
    ... and as a creator and writer only on
    American Crime (TV...
  3. Exactly. Ppl are piling on the hate without any...

    Exactly. Ppl are piling on the hate without any cause. She knows this has nothing to do with confidentiality but everything to do with Eddie being a bad liar.
  4. Keeping Iris in the dark was stupid and the...

    Keeping Iris in the dark was stupid and the writers shouldn't have gone that route. Even if she has cause to be upset with Eddie she will be villainized just because what she wants to know goes...
  5. Replies
    168
    Views
    7,103

    The thing that would have changed everything in...

    The thing that would have changed everything in this trailer is Superman's suit in lighter or brighter colours.
  6. Amazing X-Men #19 Inhumans Special #1

    Amazing X-Men #19
    Inhumans Special #1
  7. Replies
    12
    Views
    425

    Why this special still at #1? Isn't this the...

    Why this special still at #1? Isn't this the second part of the special? I hope the story continues from Amazing Spider-Man Special # 1 Inhumans Error.
  8. OMG! I should have gone to pick up my copy...

    OMG! I should have gone to pick up my copy yesterday but i was too lazy lol!....hmmm Crystal can work and with her Elemental power would be even great. I never even thought of this.

    It would be...
  9. Replies
    26
    Views
    1,304

    Thanks is not what comes to my mind when i think...

    Thanks is not what comes to my mind when i think of Marvel in regards to my Storm. Storm fans should just collectively hiss whenever Marvel comes up in a conversation.
  10. It wasn't in an interview it was from a tweet. I...

    It wasn't in an interview it was from a tweet. I loved her powers too.
  11. Soule confirmed that she is a dead. After Karnak...

    Soule confirmed that she is a dead. After Karnak i dont think he will repeat himself.
  12. Yep. That's the one, i'm kind of missing Nur and...

    Yep. That's the one, i'm kind of missing Nur and Auran's dynamic but i understand why she had to be turned into fodder for the story to have more impact.
  13. Replies
    46
    Views
    1,565

    Groot is getting an ongoing that will be written...

    Groot is getting an ongoing that will be written by Jeff Loveness. I think this will even start before or during SW
  14. Replies
    46
    Views
    1,565

    Why is she writing it? She turned the most...

    Why is she writing it? She turned the most dangerous woman in the universe into a damsel in distress.
  15. I actually screamed lol! and i was even shocked...

    I actually screamed lol! and i was even shocked that Soule wrote it so violent. So what did you think of Auran??
  16. I still miss the Young Inhumans and i hope they...

    I still miss the Young Inhumans and i hope they will be used in some capacity in the future.
  17. Was Maximus in UI #0? I think that happened in...

    Was Maximus in UI #0? I think that happened in issue #8 or #9 of Inhuman

    We are nearing the end, one more issue, the Annual and FCB. Then there will be the Inhumans Specials penned by Jeff...
  18. I love the character of Lemond Bishop but he is...

    I love the character of Lemond Bishop but he is never consistent with his acting.
  19. Is that even ethical? I hope Quicksilver or...

    Is that even ethical? I hope Quicksilver or Crysal never allows that.
  20. The dude has always been fine but he will have to...

    The dude has always been fine but he will have to convince me on the acting.
  21. Ppl are already shipping Medusa and Cyclop and...

    Ppl are already shipping Medusa and Cyclop and they haven't even shared a panel.
  22. Replies
    22,144
    Views
    1,076,948

    The movie isn't really about Storm Mal - it's...

    The movie isn't really about Storm Mal - it's about the team (lol! i cant believe i'm saying this poor Rachel Summers) that started in the X-Men First Class. If Storm gets any meaningful part in...
  23. Can ppl stop spoiling thing for us plz. I have no...

    Can ppl stop spoiling thing for us plz. I have no self control either but i'll be forced to avoid this thread like a plague if this continues.
  24. Replies
    22,144
    Views
    1,076,948

    You cant be serious expecting anything done with...

    You cant be serious expecting anything done with a female character that is heroic and straight with Singer's fetish with twinks LMAO!


    Good luck with your job hunting :D
  25. Replies
    92
    Views
    2,427

    Je choisis Storm .....

    Je choisis Storm .....
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4